Kodėl statinių banerių reklamos tipas yra labiausiai paplitęs?

Norėdami kalbėti apie reklaminius banerius, turime grįžti į 1990-uosius. Būtent tada, 1994 m. spalio 27 d., internete pasirodė pirmasis reklaminis skydelis. Tai buvo plonas juodas stačiakampis su spalvingu užrašu “Ar kada nors spragtelėjote pele tiesiai ČIA?” ir rodykle, vedančia į žodžius “TAIP PAT SKAITYKITE”. Ten buvo vieno iš JAV telekomunikacijų bendrovės AT&T reklaminis pranešimas. Skelbimas sulaukė didžiulės sėkmės. Jį spustelėjo beveik kas antras interneto vartotojas. Rezultatas buvo įspūdingas ir, tiesą sakant, šiandien jo neįmanoma pakartoti. Kodėl?

1994 m. reklaminiai skydeliai buvo naujovė. Šviežio oro gūsis rinkodaros pasaulyje. Interneto vartotojus sudomino pranešimas ir jie jį spustelėjo, taip užtikrindami įmonei rinkodaros sėkmę. Plėtojantis internetui ir neįtikėtinai tobulėjant naujosioms technologijoms, reklaminiai skydeliai tapo kasdienybe.

Kaip veikia banerinė reklama?

Gerai parengtas reklaminis baneris yra puiki reklamos priemonė. Tinkamose interneto vietose patalpinti reklaminiai skydeliai pasiekia daug vartotojų ir taip didina įmonės žinomumą rinkoje. Jie didina jos atpažįstamumą ir taip palengvina rinkodaros tikslų įgyvendinimą. Nuosekli žinutė reklamos forma natūraliai pratęsia įmonės bendravimą su gavėjais. Tai elementas, kuris kuria įvaizdį ir formuoja santykius su tiksline grupe.

Statinių reklaminių skydelių privalumai:

Statiniai reklaminiai skydeliai, sukurti internetui, gali būti ekonomiškai efektyvi internetinės produktų ir paslaugų rinkodaros priemonė. Šis reklaminių skydelių tipas yra populiarus pasirinkimas, kai neaišku, ko tikėtis iš tikslinės auditorijos.

Statiniai reklaminiai skydeliai dažnai pasirenkami dėl konservatyvios išvaizdos, nes tai panaikina galimybę užpildyti skelbimą nenaudinga informacija ar efektais. Tokiu būdu statiniai baneriniai skelbimai akivaizdžiai “nerėkia” reklamos ir rizikuoja erzinti žiūrovus arba atstumti potencialų susidomėjimą. Žinoma, kad žmonės mažiau linkę teigiamai reaguoti į akivaizdžiai “reklaminį” skelbimą, nes taip sudaromas įspūdis, kad rinka jaučiasi priversta atkreipti į jį dėmesį. Žmonės teikia pirmenybę pasirinkimui ir savo sprendimų kontrolei. Svarbiausia – paskatinti, bet neužspausti tikslinės auditorijos į kampą. Statiški reklaminiai baneriai yra ideali elgsenos rinkodaros reklamos rūšis ir pateikia tik tai, kas aktualu.

Buvo pastebėta, kad statinių reklaminių skydelių CTR yra didesnis nei animuotų, kai jie talpinami tinklaraščių svetainėse ir puslapiuose. Statiniai reklaminiai skydeliai paprastai atitinka tinklaraščio puslapio redakcinį vaizdą ar aplinką ir retai prieštarauja puslapiui, kuriame jie rodomi.

 

Susiję įrašai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *