Ką renkasi vilniečiai – rožias ar kitokias gėles? Gėlių mados 2025-aisiais

Ilgą laiką gėlių pasaulyje karaliavusios rožės 2025-aisiais sulaukia rimtų konkurentų. Vilniaus gyventojai tampa drąsesni, atviresni eksperimentams ir ieško ne tik grožio, bet ir prasmės. Tad ką šiemet renkasi tie, kurie nori nustebinti, sužavėti ar tiesiog įnešti gyvybės į savo erdvę?

Rožės praranda vienvaldystę

Rožės – tai klasika, kuri niekada visiškai neišeina iš mados. Tačiau šiemet floristai fiksuoja aiškią tendenciją: vilniečiai vis dažniau renkasi alternatyvas, kurios atrodo unikaliau ir kelia mažiau asociacijų su “standartiniu” gestu. Vietoj raudonų rožių vis dažniau pasirenkamos švelnesnės rožinės, kavos spalvos ar net oranžinės atmainos. Taip pat daugėja užsakymų su išskirtiniais deriniais, kur rožės tik papildo, o ne dominuoja.

2025-ųjų favoritai: džiovintos ir laukinės gėlės

Šiemet viena iš ryškiausių mados krypčių – natūralumas. Vilniuje populiarėja džiovintos gėlės, ypač derinamos su šviežiomis, taip sukuriant ilgiau išliekantį efektą. Šis pasirinkimas patrauklus ne tik estetiškai, bet ir praktiškai – tokia puokštė džiugins ne dieną ar dvi, o savaites ar net mėnesius.

Be to, itin išpopuliarėjo vadinamosios „lauko kompozicijos“ – tarsi iš pievos surinktos gėlės, apgalvotai netobulos formos. Jos perteikia švelnumą, artumą gamtai ir šiek tiek bohemiško žavesio.

Spalvos, kurios diktuoja nuotaiką

Jei ankstesniais metais dominavo sodrios, gilios spalvos, 2025-aisiais į madą grįžta pasteliniai tonai – sviesto geltona, alyvinė, švelni mėtinė. Toks pasirinkimas dažnai siejamas su emociniu balansu, ramybe ir elegancija. Vilniečiai vis dažniau ieško gėlių, kurios atitiktų interjero spalvas ar net konkrečią nuotaiką, o ne tik “gražiai atrodytų”.

Kai estetika susitinka su patogumu

Nemažą įtaką gėlių madoms daro ir tai, kaip jos pasiekia gavėjus. Sparčiai populiarėja gėlės į namus Vilnius paslauga – tai patogus būdas ne tik nudžiuginti artimą, bet ir kurti stilingą atmosferą savo namuose. Įkvėpti Skandinavijos šalių tradicijų, vilniečiai vis dažniau renkasi savaitines gėlių prenumeratas: kas savaitę gaunama nauja, sezoninė puokštė tampa ne tik dekoro dalimi, bet ir emocine investicija į gerą savijautą.

Vilniaus floristikos mados rodo: žmonės nebenori tiesiog “įteikti puokštę”. Jie nori pasakyti kažką daugiau – apie savo požiūrį, emocijas, santykį su gavėju ir net su aplinka.

Susiję įrašai